Greitieji išpardavimai yra puikus būdas elektroninės prekybos įmonėms generuoti pardavimus, orientuotis į neaktyvius klientus ir pašalinti atsargų perteklių iš savo atsargų. Per trumpą laiką siūlydamos dideles nuolaidas, interneto parduotuvės gali sukelti tikrą šurmulį ir išpopuliarinti naujus produktus.
Tačiau kas yra greitasis išpardavimas ir kodėl jis tapo tokia populiaria taktika? Būtent tai ir aptarsime šiame straipsnyje. Taip pat aptarsime, ką daryti ir ko nedaryti vykdant greitąjį išpardavimą.
Agentūra SharkLinker dalinasi patarimais ir informacija, kurios reikia norint pradėti savo greitąjį išpardavimą.
Kas yra greitasis išpardavimas?
Skubus išpardavimas – tai ribotą laiką trunkantys išpardavimai, kai produktai ar paslaugos siūlomi gerokai mažesnėmis kainomis. Dauguma momentinių išpardavimų trunka nuo vienos dienos iki vienos savaitės, o prieš juos prasidedant gana trumpai skelbiama reklama.
Todėl greitieji išpardavimai prasideda ir baigiasi netikėtai, sukeldami jaudulį ir skatindami impulsyvų pirkimą.
Per šį trumpą laikotarpį greitieji pasiūlymai reklamuojami labai intensyviai, kad sukeltų skubos jausmą ir baimę praleisti (FOMO), o tai gali padidinti potencialaus kliento motyvaciją greitai pirkti.
Daugelis greitųjų išpardavimų yra skirti ne visiems pirkėjams, o tik tam tikrai interneto pirkėjų grupei. Šis ribotas segmentas gali būti el. pašto prenumeratoriai, tam tikro lygio lojalumo programos naudotojai arba nauji klientai.
Kada turėtumėte vykdyti greitąjį išpardavimą?
Pirmoji bet kokios greitojo išpardavimo strategijos dalis yra laikas. Nuo to, kada pradėsite greitąjį išpardavimą, labai priklausys, ar jūsų pasiūlymai užmegs ryšį su potencialiais klientais, ar ne. Geriausia, jei norite turėti gerą priežastį, kodėl norite pradėti išpardavimą.
Štai kelios geros priežastys ir laikas, kada galima pradėti greitąjį išpardavimą:
- Pagrindinių apsipirkimo sezonų metu: Šventiniai išpardavimai gali padėti pasinaudoti šventiniu jauduliu ir per trumpą laiką pakeisti sezoninius ar specializuotus produktus.
- Norint išvalyti perteklines atsargas: Todėl turėtumėte stebėti savo atsargų valdymo programinę įrangą, ar yra galimybių parduoti perteklines atsargas.
- Naujų produktų pristatymas: Išpardavimai įvedimo į rinką dieną gali padidinti trumpalaikius naujo gaminio pardavimus, todėl pagerės klientų nuomonė apie naująjį gaminį ir apie jį sklis teigiami žodžiai iš lūpų į lūpas.
- Mažų pardavimų laikotarpiais: Išpardavimas internetu mažos apimties laikotarpiais gali padėti pritraukti pirkėjų internete ir padidinti jūsų prekės ženklo matomumą.
- Kaip konkurencinė strategija: Taip pat galite vykdyti greitąjį išpardavimą, reaguodami į konkurentų veiksmus, o tai gali padėti išlaikyti lojalius klientus savo pusėje.
- Eksperimentuoti su kainodara: Tai puikus būdas per trumpą laiką išbandyti naują pardavimo strategiją ir gauti vertingų duomenų apie alternatyvių strategijų naudingumą.
- Skubus išpardavimas naujiems prenumeratoriams: Skubaus išpardavimo el. pašto kampanija gali padėti padidinti naujų prenumeratorių lojalumą.
Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad norite vengti vykdyti per daug išpardavimų. Jei jūsų potencialūs klientai manys, kad jūsų prekės ženkle visada yra greitųjų išpardavimų, gali atsirasti nuovargis nuo greitųjų išpardavimų ir pajusite mažėjančią grąžą. Be to, gali sumažėti jūsų prekės ženklo suvokiama vertė tikslinėje rinkoje.
Kodėl turėtumėte vykdyti greitąjį išpardavimą?
Štai 4 pagrindiniai privalumai, kuriuos galite gauti vykdydami greitąjį išpardavimą.
1. Padidinti pardavimus ir pajamas
Greitojo išpardavimo pirkėjus dažnai motyvuoja baimė praleisti puikų pasiūlymą. Kadangi momentinis išpardavimas trunka visai neilgai, klientai jaučia spaudimą pirkti dabar, o ne vėliau – laukti tikrai nėra galimybės.
Greitieji išpardavimai padidina pardavimus trumpuoju laikotarpiu, nes paskatina klientus, kurie jau kurį laiką domisi jūsų prekės ženklu ir produktais, bet dar neturėjo motyvacijos pirkti.
Verslo modelis labai priklauso nuo jūsų greitųjų išpardavimų prekių geidžiamumo, todėl įsitikinkite, kad per šiuos išpardavimus nepamirštate paklausių produktų.
2. Sukurkite šurmulį ir jaudulį
Sėkmingas greitasis išpardavimas didele dalimi priklauso nuo to, kaip sėkmingai sugebėsite reklamuoti renginį. Turėtumėte reklamuoti greituosius išpardavimus per socialinės žiniasklaidos rinkodarą ir savo el. pašto prenumeratoriams, sukeldami jaudulio jausmą.
Kai daugiau jūsų tikslinės rinkos dalyvių tikėsis artėjančio momentinio išpardavimo, jūsų socialinės žiniasklaidos kanalai bus aktyvesni, o rinkodara iš lūpų į lūpas – aktyvesnė.
3. Išvalykite perteklines atsargas
Įmonėms, turinčioms perteklinių atsargų, momentiniai išpardavimai yra veiksmingas būdas greitai išvalyti atsargas. Efektyvus momentinis išpardavimas gali labai greitai sukelti didelį užsakymų kiekį, o tai reiškia, kad galite atlaisvinti atsargų vietą.
Įsitikinkite, kad greitai parduodamų produktų rinkodarą vykdote veiksmingai, daugiausia dėmesio skirdami ne tik jų kainai, bet ir vertei, kurią jie gali suteikti klientams.
Be to, prieš pradėdami greitąjį išpardavimą, norėsite užtikrinti, kad būtų pakankamas atsargų kiekis, kad įpusėjus išpardavimui jų nepritrūktų.
4. Didinkite klientų įsitraukimą ir lojalumą
Trumpalaikiai išpardavimai gali ne tik padidinti pardavimus, bet ir padėti ugdyti klientų lojalumą. Kai klientai jaučia, kad jiems siūlomi išskirtiniai pasiūlymai, labiau tikėtina, kad ateityje jie sugrįš į jūsų parduotuvę.
Greitieji išpardavimai taip pat yra puiki proga neaktyviems klientams vėl susidomėti jūsų prekės ženklu. Geras greitojo išpardavimo pasiūlymas, pavyzdžiui, nemokamas pristatymas arba didelė nuolaida, gali juos įtikinti pirkti internetu, net jei jie jau kurį laiką to nedarė.
Be First to Comment