Press "Enter" to skip to content

Įdomūs faktai ir statistiniai duomenys apie interneto svetaines ir skaitmeninę rinką

Šiandien internetas tapo neatsiejama mūsų kasdienio gyvenimo dalimi, skatinančia precedento neturintį augimą ir pokyčius įvairiose pramonės šakose ir sektoriuose. Interneto svetainės ir įmonės iš esmės pakeitė mūsų bendravimo, apsipirkinėjimo, mokymosi ir verslo vystymo būdus, todėl iš esmės pakeitė skaitmeninę rinką. Todėl būtų labai įdomu pateikti daug įdomių faktų ir statistinių duomenų apie interneto svetaines, interneto rinką ir šiandieninę interneto įmonių ekosistemą.

Spartus interneto svetainių augimas

Internetinių svetainių plitimas buvo tiesiog stulbinantis, nes jį paskatino technologijų pažanga, interneto prieinamumas ir besikeičianti vartotojų elgsena. Apsvarstykite šiuos įdomius faktus apie interneto svetainių augimą:

  • „Netcraft“ interneto serverių apklausos duomenimis, 2021 m. internete yra daugiau nei 1,8 mlrd. svetainių. Šis skaičius ir toliau sparčiai auga, nes vis daugiau įmonių ir fizinių asmenų įsitvirtina internete.
  • Nuo 2015 m. aktyvių interneto svetainių skaičius išaugo daugiau nei dvigubai, o tai rodo didėjančią interneto, kaip bendravimo, prekybos ir dalijimosi informacija platformos, svarbą.
  • Elektroninės komercijos svetainės sudaro didelę interneto svetainių dalį – milijonai internetinių parduotuvių tenkina įvairius vartotojų poreikius ir pageidavimus.
  • Turinio valdymo sistemų (TVS), tokių kaip „WordPress“, „Shopify“ ir „Wix“, atsiradimas leido asmenims ir įmonėms lengviau nei bet kada anksčiau kurti ir valdyti savo interneto svetaines, o tai prisidėjo prie interneto turinio plitimo.

Sparčiai auganti interneto rinka

Internetinė rinka pastaraisiais metais sparčiai augo dėl tokių veiksnių, kaip vis platesnis išmaniųjų telefonų naudojimas, e. prekybos platformų plėtra ir prekybos globalizacija. Štai keletas akis atveriančių statistinių duomenų apie interneto rinką:

  • „Statista“ duomenimis, 2020 m. pasauliniai e. prekybos pardavimai viršijo 4,2 trilijono JAV dolerių ir sudarė daugiau nei 18 % visų mažmeninės prekybos pardavimų visame pasaulyje.
  • COVID-19 pandemija paspartino perėjimą prie apsipirkimo internetu: 2020 m., palyginti su ankstesniais metais, e. prekybos pardavimai išaugo 27,6 %.
  • Kinija yra didžiausia pasaulyje e. prekybos rinka, kurioje 2020 m. bendra mažmeninės prekybos internetu apyvarta sieks 2,3 trilijono JAV dolerių, toliau rikiuojasi Jungtinės Valstijos ir Jungtinė Karalystė.
  • Mobilioji prekyba, arba m-prekyba, auga: „eMarketer“ duomenimis, tikimasi, kad iki 2021 m. daugiau kaip 72,9 % e. prekybos pardavimų bus vykdomi iš mobiliųjų įrenginių.

Internetinių verslų iškilimas

Internetiniai verslai tapo galingu ekonomikos augimo ir inovacijų varikliu, siūlančiu vartotojams visame pasaulyje platų produktų ir paslaugų asortimentą. Pateikiame keletą įtikinamų statistinių duomenų apie internetinio verslo augimą:

  • „BuiltWith“ duomenimis, pasaulyje yra daugiau nei 24 mln. e. prekybos svetainių, o kasdien atidaroma tūkstančiai naujų internetinių parduotuvių.
  • Mažosios ir vidutinės įmonės (MVĮ) vis dažniau naudojasi internetinėmis platformomis, kad pasiektų klientus ir išplėstų savo rinkos aprėptį. Vien Jungtinėse Amerikos Valstijose daugiau kaip 30 % MVĮ neturi interneto svetainės, o tai yra didelė augimo galimybė.
  • Visame pasaulyje klesti užsakomųjų darbų ekonomika, kurią skatina tokios interneto platformos kaip „Upwork“, „Fiverr“ ir „TaskRabbit“, o vien Jungtinėse Amerikos Valstijose dirba daugiau kaip 57 mln. laisvai samdomų darbuotojų.
  • Tokios internetinės prekyvietės kaip „Amazon“, „eBay“ ir „Alibaba“ pakeitė prekių ir paslaugų pirkimo ir pardavimo būdą, sujungdamos pirkėjus ir pardavėjus iš viso pasaulio ir palengvindamos milijardus sandorių per metus.

Daugiau rasite: https://slyva.lt/

Internetinių atsiliepimų ir socialinio įrodymo poveikis

Internetinės apžvalgos ir socialiniai įrodymai atlieka svarbų vaidmenį formuojant vartotojų elgseną ir darant įtaką pirkimo sprendimams. Apsvarstykite šiuos įtikinamus faktus apie internetinių atsiliepimų poveikį:

  • „BrightLocal“ duomenimis, daugiau nei 90 % vartotojų, prieš priimdami sprendimą pirkti, perskaito atsiliepimus internete.
  • Harvardo verslo mokyklos tyrimo duomenimis, teigiami internetiniai atsiliepimai gali turėti didelės įtakos verslo pajamoms: viena žvaigždute padidinus įmonės „Yelp“ reitingą, pajamos padidėja 5-9 %.
  • Tokios interneto prekyvietės kaip „Amazon“ ir „TripAdvisor“ labai pasikliauja naudotojų sukurtomis apžvalgomis ir vertinimais, kad galėtų priimti sprendimus dėl pirkimo ir palaikyti pasitikėjimą bei skaidrumą savo platformose.
  • Socialinių įrodymų svarba neapsiriboja vien internetinėmis apžvalgomis, bet apima ir rekomendacijas, atvejo tyrimus, įtakingų asmenų ir idėjinių lyderių patvirtinimus – visa tai prisideda prie klientų patikimumo ir pasitikėjimo stiprinimo.

Dirbtinio intelekto (DI) ir duomenų analizės vaidmuo

Dirbtinis intelektas (DI) ir duomenų analizė iš esmės keičia internetinių įmonių veiklos principus, nes leidžia priimti duomenimis pagrįstus sprendimus, vykdyti personalizuotą rinkodarą ir prognozuojamąją analizę. Apsvarstykite šiuos intriguojančius faktus apie dirbtinio intelekto ir duomenų analitikos vaidmenį interneto erdvėje:

  • Daugiau nei 60 % įmonių yra įdiegusios tam tikros formos dirbtinį intelektą – nuo pokalbių robotų ir virtualių asistentų iki prognozavimo analizės ir rekomendacijų variklių.
  • Elektroninės prekybos milžinės, tokios kaip „Amazon“ ir „Alibaba“, naudoja AI valdomus algoritmus klientų duomenims analizuoti, pirkimo elgsenai prognozuoti ir produktų rekomendacijoms personalizuoti, todėl didėja konversijos rodikliai ir klientų pasitenkinimas.
  • Duomenų analizės platformos, tokios kaip „Google Analytics“ ir „Adobe Analytics“, suteikia įmonėms vertingų įžvalgų apie svetainių lankomumą, naudotojų įsitraukimą ir konversijų piltuvėlius, todėl jos gali optimizuoti savo buvimą internete ir rinkodaros strategijas.

Pabaigai

Skaitmeniniame amžiuje internetinės svetainės, internetinė rinka ir internetinis verslas iš esmės keičia mūsų bendravimo, sandorių sudarymo ir verslo vykdymo būdus. Nuo spartaus interneto svetainių augimo iki klestinčios e. prekybos rinkos ir internetinių įmonių augimo – internetas tapo veiksminga jėga, kuri paliečia beveik kiekvieną mūsų gyvenimo aspektą.

Kadangi vartotojai vis dažniau naudojasi internetiniais kanalais apsipirkti, pramogauti ir gauti informacijos, įmonės turi prisitaikyti, kad patenkintų jų besikeičiančius poreikius ir pageidavimus. Pasitelkdamos skaitmenines technologijas, naudodamos duomenimis pagrįstas įžvalgas ir užtikrindamos išskirtinę interneto patirtį, įmonės gali pasiekti norimus tikslus konkurencingoje virtualioje aplinkoje ir atverti naujas augimo ir inovacijų galimybes.

Be First to Comment

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *