Press "Enter" to skip to content

Darbuotojų paieška: kokia turi būti darbdavio komunikacija?

                             Darbuotojų paieška – tai procesas, kurio metu svarbu vaidmenį atlieka darbdavys, kuris gali daryti didelę įtaką kandidatų pritraukimui. Darbdavys savo komunikacija ir požiūriu, reprezentuoja įmonę, jos veiklą ir vertybes. Darbo pokalbio metu darbdavys, tinkamai pateikdamas savo asmenybę ir atstovaujamos įmonės kryptį, kandidatams palieka ryškų įspūdį. Straipsnyje pateikiame komunikacijos pastebėjimus, darbdavio ir darbuotojo ryšyje.

                             Darbdavio asmenybė. Socialiniai ir kiti tinklai sudaro galimybę kandidatams susirasti informaciją apie būsimojo darbdavio įrašus, nelegalias veiklas, reputacijos krizes ar kaip tik – laimėjimus. Tokia komunikacija kandidatams iš anksto sudaro nuomonę, kurią vėliau paneigti gali būti sudėtinga, todėl darbdavys turėtų save reprezentuoti kaip nuoširdžią, kompetentingą, aukštos reputacijos, orią ir įkvėpinančią asmenybę. Darbuotojų paieška taps paprastesniu ir greitesniu procesu, jei tokia komunikacija bus nuosekliai vykdoma.

                             Darbdavio pozicija pokalbio metu. Darbuotojų paieška – tai tinkamo kandidato radimo kelias, kurio metu kandidatams tenka sudalyvauti ne viename pokalbyje. Tokių pokalbių metu svarbu, kad darbdavys neturėtų ir nekeltų per didelių lūkesčių, neturėtų kategoriškumo ir nediskriminuotų kandidatų. Tokie komunikacijos ypatumai gali iškarto atbaidyti norinčius dirbti.

                             Darbdavio pagarba kandidatams. Darbdavio komunikacijoje turėtų vyrauti nuolatinė pagarba kandidatams, jų požiūriams ar idėjoms. Taip pat kandidatai turėtų būti nuolat informuojami apie vykstamos atrankos eigą, o jei yra reikalinga – nuolat atsakyti į rūpimus klausimus ir išskaidyti esančias abejones.

                             Šių laikų rinka reikalauja, kad darbdavio komunikacija būtų įkvepianti, o pats darbdavys atsiskleistų kaip asmenybė, siekianti tik pozityviausių tikslų. Kandidatai, turintys vertybinį pagrindą ir patirties, šiais laikais yra vertybė darbdaviams. Darbdavys turėtų ne tik mokyti, bet rodyti pavyzdžiais, koks turi būti jo būsimas ar esamas darbuotojas ir taip skatinti juos augti.

Daugiau apie darbuotojų paiešką ir atranką galite sužinoti čia: https://www.personalogrupe.lt/lt/personalo-atranka/darbuotoju-paieska

Be First to Comment

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *